Известие

Collapse
No announcement yet.

пуши като трабант по баирите....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Към момента имам намерение /по скоро слледващата седмица/ да изчистя щуротията наречена сепаратор и да почистя пътищата на картерните газове.Така като гледам към момента има и някаква хипотетична вероятност да изгаря все още част от маслото от гърнетата/преди сервизиране гореше около 2-3 литра на 1000 км-което към сегашната ситуация 1,5литра за 10 000 си е постижение.То там се оказа,че гумичките хич ги няма,сегментите омекнали, някакъв водач незна си какво/ ще пиша за развитие...............
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
      Незнам колко е нормалния разход на ТС, ама на мен за 7000 км. ми изгори към 250-300 гр. Почти всяко потегляне ми е в лютеницата и много много не я жаля, на магистрали под 160 почти не падам. Маслото е селения рейсинг.
      Така че щом един туин спарк може да гори и малко масло, значи да гори много не би трябвало да е нормално според мен.
      Незнам пак, първа такава кола ми е, ама си мисля че разход по-голям от 2 литра на 10 К км. си е по-висок от нормалното

      П.П. разбира се говоря за масло предписано от производителя и за нормален човек зад волана.
      Не всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
      Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
      ...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
        Не всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
        Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
        Тука е важен фактора „изберете българското“
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          Не всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
          Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
          Ами все пак това е предписано от производителя.
          Жабарите са казали - ако караш нормално 20К
          Ако караш спортиво - рейсинг.
          Естествено че може и с друго масло, аз просто си казвам моето наблюдение
          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
          Alfa Romeo 156 2.0 TS

          рейтинг фотографов

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            Не всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
            Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
            Има, има. Питай ме мене. И аз на времето мислех, че е от маслото и сипах рейсинга. Ама като са ти изпаднали гумички и ти клопат буталата и 0W70 няма да ти помогне. А сега 10W40 дори не го лигави
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #51
              Да взема и аз да се оплача Моята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
              Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема това Иначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
              Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
              Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво е
              Alfa Romeo 156 1.8 TS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                Да взема и аз да се оплача Моята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
                Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема това Иначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
                Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
                Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво е
                Ако не сте изчистили картерната вентилация и масления сепаратор, филма ще се повтори.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #53
                  А как точно се чистят тези двете? Всичко се проми, но може и да е пропуснато точно това. Сега е момента да я връщам в бокса
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Не всеки кара с Racing 10w60. Няма как 10w60 да ти го харчи като 10w40.
                    Има теми в този и други форуми как човек сменя едно 10w40 масло с друга марка 10w40 и разхода на масло драстично пада ...
                    Не се заяждам, но ако мярката ни е това, какво има по форумите, то има и теми как злобно ремапнати нафтови петаци харчат 4/100 нафта, но аз не им вярвам...
                    Обяснението за това, за което говориш, според мен е, или че едното е някакво менте и няма никаква връзка с качествата, които едно масло, отговарящо на спецификацията трябва да има, или пък означава, че е крайно време хората да започнат да НЕ четат най-големите букви и цифри на етикета и да започнат ДА четат по-малките (защото с малките има още поне 20 стандарта и спецификации на които маслото отговаря или съответно не отговаря)...

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Не се заяждам, но ако мярката ни е това, какво има по форумите, то има и теми как злобно ремапнати нафтови петаци харчат 4/100 нафта, но аз не им вярвам...
                      Обяснението за това, за което говориш, според мен е, или че едното е някакво менте и няма никаква връзка с качествата, които едно масло, отговарящо на спецификацията трябва да има, или пък означава, че е крайно време хората да започнат да НЕ четат най-големите букви и цифри на етикета и да започнат ДА четат по-малките (защото с малките има още поне 20 стандарта и спецификации на които маслото отговаря или съответно не отговаря)...
                      Според мен сте прав за маслата.Колата ми след поредната смяна на масло драстично намали горенето му.От около 2,5 л/10000 км. сега за 3000 км долях около 300 мл. и то само от смяна на маката на маслото.Не знам дали е възможно но при мен така се получи.
                      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                      156 1,8ТS-99 ......
                      EX
                      159 1,9 JTD-08

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                        Да взема и аз да се оплача Моята 156-ца ми изгоря 4 литра масло за 1000 км.
                        Купих колата от приятел и ме увери че маслото е сменявано и си го покарах 3-4к км след това го смених с агип 10w40 и хоп всичко почна. За 600 км ми изгоря към 1.5л (според това което изтече от картера - 3л) И майстора реши да го смени с 15w40 + някаква добавка, съответно положението се влоши. Миналата седмица я вкарах в бокса, взех гарнитури (глава, капак), гумички, надявайки се да не сменям сигменти, но уви като се свали главата се оказа обратното. В двигателя се немери нещо от сорта на "грес" навсякаде от картера до капака и масло в всмукателните колектори (около 0.5 л) Разбрах още и че буталата са ми от друг двигател, но е друга тема това Иначе ремонта ми излезе доста по-евтин от тук написаните цени. Гар. на главата - Reinz - 42 лв ; Гар. на клапани/капак - Payen - 42 lv ; Гумички - Reinz - 13лв ; Сигменти - (не се сещам коя беше марката) 1,5мм, 1,5мм, 3мм - 130лв ; Майстора - мой човек - 120лв.
                        Само ми е интересно онова масло във всмукателния колектор от къде се взе?
                        Но въпросното масло там обяснява единия симптом, като си реши колата и я озоря повечко изкарваше един гъст бял дим и такава мъгла ставаше зад мен че нищо не се вижда. Синия пушек всички си знаем от какво е
                        Колеги, дайте съвет защо след тази манипулация все още ми подимва колата, и какво да я правя вече, че незнам?
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS

                        Comment


                        • #57
                          По-нагоре ти писаха колега - изчисти масления сепаратор, ако още не си. Ето и подробна тема по въпроса.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #58
                            Колеги, незнам дали е нормално, но майстори и хора ми казват, че след подобни ремонти като моя е нормално да пуши по-малко до първа смяна на масло. Мен ме притеснява онзи гъст бял дим, който нали се получава при непочистен маслен сепаратор и картерна вентилация. Вчера направих почистване на сепаратора и уви днес пак същото. Моля за някакъв съвет какво да правя в момента, трябва ли да я чакам?
                            Колата е 156 1,8 ТС 98 година.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                              Колеги, незнам дали е нормално, но майстори и хора ми казват, че след подобни ремонти като моя е нормално да пуши по-малко до първа смяна на масло. Мен ме притеснява онзи гъст бял дим, който нали се получава при непочистен маслен сепаратор и картерна вентилация. Вчера направих почистване на сепаратора и уви днес пак същото. Моля за някакъв съвет какво да правя в момента, трябва ли да я чакам?
                              Колата е 156 1,8 ТС 98 година.
                              Щом си сменял сегменти, нормално е да припушва и да гори малко масло, докато се напаснат.
                              Поне 1500-2000 км. я карай кротко, без да я настъпваш, до към 3000 оборота.
                              После смени маслото и вече си карай.
                              Тогава ако пак не са в час нещата, значи ремонта не е минал както трябва
                              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS

                              рейтинг фотографов

                              Comment

                              Working...
                              X